2011. november 20., vasárnap

"év végi" számvetés

lassan újabb egy évet hagyunk magunk mögött. ilyenkor az ember akarva-akaratlanul elmélázik, hogy mindaz, amit év elején eltervezett, kigondolt, megvalósult-e. az is benne van a pakliban, hogy alig várja, hogy átlépje az új év küszöbét, hogy " új életet " kezdhessen.
nos, a magam részéről csodálatos évet zárhatok majd ( bár még nem akarok előre inni a medve bőrére ) .
külföldön tölthettem fél évet, teljesen átértékelődtek bennem gondolatok, érzések, az értékrendem. azelőtt utáltam elköteleződni, tobzódtam,sokszor nem gondolkodtam magamon, a dolgaimon, hogy merre is tartok valójában, és mit is jelentek másoknak, illetve ők nekem, az érintés, ölelés, de úgy érzem, valami megváltozott.
valami, amit konkrétan nem lehet kifejteni, sem elmagyarázni, ez csak úgy megtörtént és most itt van velem, bennem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése