2010. március 21., vasárnap

'a vizsga'

Jelentem,túl vagyok a meghallgatáson:)
Szerintem egész jól sikerült ( de a többszörös túljelentkezés miatt,lehet,hogy ez is kevés lesz:( ).
Épphogy csak sikerült megtalálni a megadott címet,5 óra előtt 5perccel sikerült beesnem,ekkor már a kb 25fős csoport 98%-a ott volt,körben ültek és mindenki mosolygott,kedves volt. Felraktam a kis névtáblámat és beültem egy üres helyre.Aztán pontban 5kor elkezdődött a 'vizsga'. Először be kellett mutatkoznunk és egy kedvenc mesefiguránkat mondani - én a kis Vukot mondtam:) aztán csoportokra osztottak minket és mindegyikőnknek egy általunk teljesített rekordot leírni ( persze viccesen),majd a csoportnak előadni,mintha egy TV-tudósítás lenne. Személy szerint azt írtam,h a világon én néztem meg a legtöbbször az Amélie csodálatos életét.:):) Még volt egy-két csoportos feladat,de ezeken most átugranék. Amit tudni érdemes még,hogy a feladatok előkészítése,illetve végrehajtása közben folyamatosan figyeltek és jegyzeteltek a vizsgáztatók-ami bevallom,eleinte kicsit zavarba hozott. Ezután jöttek a személyes meghallgatások,megkérdezték,hogy mit várok a tábortól,milyen élményekkel fogok szerintem gazdagodni,illetve hogyan állok a témához,kitől hallottam,hogyan fogalmazódott meg bennem stb. Ez is kb 1 órát vett igénybe,vagy talán kevesebbet?Nem éreztem ott az időt annyira.
Úgy érzem,van esélyem,de 1hónap múlva kiderül,milyenek a megérzéseim...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése