2010. március 1., hétfő

BátorTábor

Múlt héten jelentkeztem BátorTáborba önkéntesnek.
Már régóta fontolgatom,de most érett meg komolyan bennem az elhatározás,+az egyik feltétele is a 20. betöltött év. Kölyök onkológiára jelentkeztem elsősorban,de ha másik turnusba kerülnék be, annak is nagyon örülnék!Ki kellett töltenem egy kérdőívet,önéletrajzot,meg magamról képet feltölteni,a többit pedig a középvezetőkre bíztam,akik kiválogatják az emberkéket ( hiszen többszörös túljelentkezés van, ami egyrészt nagyon jó! , másrészt viszont ezzel csökkennek az esélyeim ). Visszahívtak személyes meghallgatásra, Pestre kell felutazni,2 részből áll,az első fele egy elbeszélgetésből áll a középvezetőkkel (volt önkéntesek a táborban),a második pedig egy szituációs gyakorlat,amelyek a táborban történhetnek. Kiváncsi vagyok. Úgy érzem, helyt tudnék állni,viszont az előmeghallgatásokat nem bírom,stresszes leszek eléggé, az tuti.
Egyébként március 19-én lesz a nagy nap:)

1 megjegyzés: