2010. március 28., vasárnap

t a v a s z !

" Amélienek hirtelen az a különös érzése támadt,hogy teljes harmóniában van önmagával. Ebben a pillanatban minden tökéletes; a szelíd fények,az illatos levegő, a város nyugodt morajlása. Mélyet lélegzik és az élet oly egyszerűnek, oly áttekinthetőnek tűnik számára, s mint a szerelmi szenvedély, oly hirtelen járja át az emberiség megsegítése iránti vágy ... "

na,hasonló érzésem volt nekem is a napokban,amikor kijött az első jobb idő Pécsen,és sétáltam át az egyik zöld téren:)rögtön vettem is az egyik árustól egy csokor barkát (bár itthon is tudnék szedni,namindegy),és amikor a házunk előtt egy kislány megdicsérte,adtam neki belőle.azt az arcot látni kellett volna:)
egyébként legújabb szerzeményem ez a kis szatyor a panka_arts-tól. külön kértem,h a másik madárka 'kezében' is legyen lufi,ezt majd akkor fogom meglátni,ha a postaládámban lesz:)


2 megjegyzés:

  1. imádom ezt az idézetet, de jó volt, mikor megláttam, hogy ezt írtad :)) épp a napokban éreztem vmi ilyesmit én is, elképesztő jó érzés....
    a kislánynak pedig biztos szereztél egy szuper napot :)

    VálaszTörlés
  2. szerintem is pont illik a 'tavasz-témába':) nagyszerű érzés!

    VálaszTörlés