2010. április 9., péntek

A könyv

Könyv régen volt rám ekkora hatással. Hogy egy este alatt kiolvassam,(megjelöljem a nekem tetsző mondatokat),ennyire elmélyüljek benne.
Mccarthy 'Az út' című könyve képes volt erre. Kétkedve vettem meg,ugyanis a nagyon elvont,érthetetlen regények nem az én világom. Ráadásul azt mondták,hogy a 'Legenda vagyok' c. filmre hajaz. Hát arra semmiképpen sem. Persze, a sötét antiutópia megjelenik itt is,de teljesen más módon. A Time magazin az elmúlt évtized legjobb 100 könyve listájának első helyére sorolta. Bármilyen furcsán hangzik is,a túl híres,túl sikeres könyvekkel szemben érzek egy kis ellenszenvet,hiszen van közülük,ami méltatlanul lett az, ami (tiszt. a kiv. :) ),és csak a marketingnek köszönhető a hírük.
De ki vagyok én,hogy megítéljem a könyvpiacot?:D

Ja, és hogy ebből film is van...most nézem csak...hm.


"Egy apa és fia útját kísérhetjük végig egy olyan világban, ahol már minden elpusztult, ami élt, ahol a civilizáció elfeledett fogalom, a létezés célja pedig már-már csak a halál.Kettejük beszélgetéseiben csillan fel az egyetlen remény,hogy talán mégis van még érv az élet mellett."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése