2012. január 3., kedd

új év régi élet ..

.. de cseppet sem bánom !

az emberekbe vetett bizalmam ugyan még megvan, de sokszor nagy erőfeszítésekbe kerül meg is tartani ezt az állapotot. tudom,nem szabad negatívnak lennem, és próbálok a közhelynek eleget is tenni ( úgy bánj másokkal, ahogy azt te is elvárod tőlük, blabla )
de valahol úgy érzem, hogy megéri és igenis van értelme.
az elmúlt időszakban elhatárolódtam a felületes beszélgetésektől közösségi oldalakon, és csak azzal vettem fel / tartottam a kapcsolatot, akinél úgy éreztem, hogy valóban érdeklem. sok hasznos következtetést sikerült levonnom. lehet, hogy ez most nagyon negatívnak hangzik, pedig egyáltalán nem az, és tényleg hasznos volt számomra. a személyes kontaktusokat is csak azokra korlátozom ( eltekintve azoktól akikkel időhiány és a távolság miatt nem tudunk találkozni ) , akikkel kapcsolatban úgy érzem, hogy legalább annyit visszakapok, mint amennyit adok ( vagy egy részét ).
nekem beválik :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése