2010. augusztus 31., kedd

etsy,tavi gevinson...

nézelődtem Etsy-n,különösen a süthető gyurmák között,és kiválaszottam pár dolgot képzeletben
,de a számomra(?) csillagászati árak miatt,nem hiszem,hogy valaha megrendelném őket.talán,ha nagy leszek...:)






már több helyen (neten,ELLE,Glamour) olvastam Tavi Gevinson-ról, a híres bloggerlányról,aki 11éves korától írja blogját és olyan divatházak figyeltek fel rá,mint a MiuMiu,Yves Saint Laurent,és még sorolhatnám. áttanulmányoztam a blogját és ahhoz képest hogy 13éves (hangsúlyozom: tizenhárom!),látok benne fantáziát (bár néhány outfitje szerintem borzalmas:D).a nagyobb divatbemutatókon már az első sorban van helye,az előbb említett divatházak ellátják ruhákkal,interújúkat ad,kikérik a véleményét divatkérdésekben,sztárokkal fotózkodik. nem semmi. azért kiváncsi lennék a szülei véleményére is (kékre,őszre festett haj,miniszoknya,extramagas sarkú topánok...).



4 megjegyzés:

  1. egy boldog csirkecomb!:) nagyon ott van:)

    VálaszTörlés
  2. A csirkecomb halálos. :D Ezek a kis üvegcsés dolgok nekem is nagyon tetszenek, csak nem tudom hol kéne üvegcsét beszereznem hozzá, de majd egyszer csak. :)

    VálaszTörlés
  3. igen,és CSIRKECOMBOT gyurmából még nem is láttam soha.ha szereznél,én kérnélek meg először,hogy készíts nekem is valamit:$:$:)

    VálaszTörlés
  4. Azt az üveges dolgot kapásból meg tudom neked csinálni :) Sőőt, most inspirációt kaptam :D
    csirkecombot, pontosabban grillcsirkét meskán a whortleberry-ék csinálnak!

    VálaszTörlés