2010. június 28., hétfő





ezt kingától (fogom kapni:). egyedi elképzelés alapján ,és bár nincs túlbonyolítva,kinga mégis felülmúlta az elképzeléseimet:):

tegnap találtam ezt az origamis linket. többször is hangsúlyoztam,hogy nem rendelkezek túl nagy kézügyességgel ( vagy csak a lustaságomat fogom erre? ),azonban az itt található kis papírdolgok egész reálisan elkészíthetők pl általam is.



























nagy divat mostanában a legó fülbevaló és eddig hiányzott is a repertoáromból (egyrészt valahogy sajnáltam érte 2-3ezer Ft-okat kiadni,amikor tudtam,hogy pofonegyszerű elkészíteni,másrészt pedig gyerekkoromban sem voltam az a 'legós-típus'), azonban most ezt is pótolom,mégpedig saját munkával! Az alapanyagot franci,az egyik barátnőm szolgáltatta,már csak fülbevalóalap kell hozzá és kész is és nem került milliókba:)

1 megjegyzés:

  1. Kiváncsian várom a képet a Lego-s fülbevalóról :) én kitűzőket csináltam régebben Lego figurákból :)

    VálaszTörlés